You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
Telefonszám: +36 20 3 471 147
Üdvözöljük játék & ajándék webáruházunkban!

Játék- és ajándékbolt Kiskunhalas

ÁSZF

Felhasználási feltételek

Az www.halasijatekajandekbolt.hu web áruház böngészésével és használatával Ön tudomásul veszi a honlap használatára és szolgáltatásaira vonatkozó általános szerződési és felhasználási feltételeket, az adatkezelési feltételeket és azokat magára nézve kötelezőnek ismeri el, és minden pontjával egyetért. Kérem, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni portálunknak, figyelmesen olvassa el az alábbiakat és kizárólag abban az esetben vegye igénybe a szolgáltatásokat,  amennyiben  minden pontjával egyetért,  és  kötelező érvényűnek  tekinti magára  nézve.  Tudomásul veszi, hogy bármely termék megrendelése esetén a  jelen ÁSZF elfogadása, nyilatkozatnak bizonyul és fizetési kötelezettséget von maga után.

Magatartási kódexre nem utal. Amennyiben a Szerződési és felhasználási feltételek elolvasása után további kérdése lenne, kérjük, hogy vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek valamelyikén!


I.  Az üzemeltető adatai:

A szolgáltató neve: TOP-ÁR Korlátolt Felelősségű Társaság

A szolgáltató székhelye: 6400 Kiskunhalas, Jókai utca 57.

A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: ertekesites@top-ar.hu

Cégjegyzékszáma: 03-09-123369

Adószáma: 23572135-2-03

Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve (cégbíróság): 

Adatvédelmi nyilvántartási száma: 

Engedély száma: 

Email cím:  ertekesites@top-ar.hu

Telefon: +36 20 347 1147

Kapcsolattartó: Vargáné Béda Erzsébet-cégvezető

A szerződés nyelve: magyar

A tárhely-szolgáltató adatai:

Cég neve: DotRoll Kft.

Cím: 1148 Budapest, Fogarasi út 3-5., Magyarország

 

II.  Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre:

A webáruház: Játék és ajándék tárgyakat forgalmaz. A termékeknél megjelenített képek csak illusztrációk a valóságtól eltérhetnek.  Áraink minden esetben bruttó árak, az áfát tartalmazzák.

A házhoz szállítás költségét nem tartalmazzák.

 

III. Regisztráció:

  1. Vásárlás regisztrációval a regisztrációs űrlap kitöltésével: felhasználónév, és email cím megadásával, amiről email-ben visszaigazolást kap.
    Regisztráció után regisztrált felhasználóként be tud lépni és azonnal el tudja küldeni megrendelését.
  2. Vásárlás  regisztráció nélkül.
    Lehetőség van regisztráció nélkül is vásárolni a termék kosárba helyezése után.
 

IV. Vásárlás - rendelés -  fizetés menete:

A megjelenített termékek  online webshop-on keresztül rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról.

Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

  1. Termékek kiválasztása és kosárba helyezése
    Ha már regisztrált, úgy regisztrált vásárlóként felhasználónevével és jelszavával lépjen be és kezdje meg a vásárlást.
    A termék kosárba helyezése után folytatja a vásárlást vagy a Kosár ikonra kattintva megtekintheti a kosárba tett termékeket és a "Fizetés" gombra kattintva meg is rendelheti a termékeket.
  2. A kosár tartalmának frissítése, törlése és véglegesítése
    A kosár tartalmának megjelenésekor a vásárlást tovább lehet folytatni a „Vásárlás folytatása” gombra kattintva. Amennyiben vásárlását tovább folytatja és újabb terméket helyez kosarába, akkor a kosár tartalma automatikusan frissülni fog.
    Kosarának tartalmát bármikor törölheti. a terméknél találhati kis "kuka" vagy "x" ikonokra kattintva (a kosár tartalma a web áruházból történő kijelentkezéskor automatikusan törlődik).
    Amennyiben Kosarának tartalmát véglegesíteni szeretné, úgy a "Fizetés" gombra kattintva ezt megteheti.
  3. Rendelés lépései
    1. Az adatok megadása:
      "Fizetés" gombra kattintás után, amennyiben még nem vásárolt a webáruházban, itt megadhatja szállítási és számlázási címét, vagy a már korábban megadott adatait módosíthatja és megjegyzést is fűzhet a rendeléshez.
      Fontos: ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. Természetesen a felhasználó a megadott adatok javítását a Webáruházban található "Fiókom" menüpontban elvégezheti. Az adatokat csak először kell megadni, a későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégezni.
    2. Szállítás: kiválaszthatja a termék átvételének módját:
      1. Személyes átvétel: 6400 Kiskunhalas, Kossuth Lajos u. 17.
      2. Csomagpontra történő szállítás vagy házhozszállítás
      Felhívjuk figyelmét, hogy házhozszállítás esetén a pontos szállítási költségről, illetve a fizetés végösszegéről a rendelés feldolgozása után emailben értesítjük.
    3. Fizetés: kiválaszthatja a megrendelés teljesítésének fizetési módját
      1. Utánvét: A megrendelt termékek vételárát, valamint a házhozszállítás díját vásárló a csomagponton vagy a futárnak fizeti ki készpénzben.
      2. Személyes átvétel: készpénz vagy bankkártya
      3. Előre utalással: A megrendelt termékek vételárát, valamint a házhozszállítás díját a vásárló banki előreutalással egyenlíti ki.
  4. A szerződési feltételek elfogadása
    Amennyiben a megadott adatok helyesek, el kell fogadnia a szerződési feltételeket, amely egyben azt is jelenti, tudomásul veszi, hogy a megrendelése fizetési kötelezettséget von maga után.
  5. „Megrendelés elküldése” gombra kattintva adható le a rendelés.
    Amennyiben szükséges, a rendelést bármikor megszakíthatja, és kosarának tartalmát törölheti a kosár ikonra kattintva.
    Egy adott megrendelés elküldött adatai az elküldést követően már nem módosíthatók.
  6. Visszaigazoló email a rendelésről. A Webáruház a megrendelésről automatikusan egy visszaigazoló e-mailt küld a megadott email címére. Ha az email nem érkezne meg célszerű a spam mappát is megnézni. Az automatikus visszaigazoló levél nem jelenti azt, hogy megrendelt termék raktáron van!

 

A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA ÉS TELJESÍTÉS

A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. 

Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 5 munkanapon belül. Ha Szolgáltató és Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, Szolgáltató Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.

Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. 

Szolgáltató nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, leírások a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag Felhasználóval történő egyeztetést követően kerülhet sor!

 

V. A termék átvétele, fizetés, szállítási díjak:

  1. Házhozszállítás csomagküldővel
    A Webáruházban megrendelt termékek házhoz szállítását a Csomagküldő.hu végzi.
    Házhozszállítás díja: Csomagját a Csomagküldő.hu futárszolgálat munkatársai szállítják házhoz. Házhoz kézbesítve 5kg alatt bruttó 1990 Ft 5-10kg között 2490 Ft.
    Kézbesítés átvevő pontokra: Maximum 5 kg-ig 990ft/csomag 5kg - 10kg között 1990ft/csomag
    A termékek szállítási határideje 5 munkanapot vesz igénybe. Amennyiben a kiszállítás ezen határidőkön belül nem tud megvalósulni, a webáruház ügyfélszolgálata tájékoztatja a Vásárlót és egyeztetnek a megrendelés teljesítésének további menetéről.
    Házhoz szállítás esetén a termékeket a webáruház munkatársa csomagolja be, mely szolgáltatásért külön díj nem kerül felszámításra. Valamennyi csomag esetében mellékelten megtalálható a vásárlásról szóló blokk, és/vagy a termékek vételárát, valamint az egyéb járulékos költségeket tételesen tartalmazó áfa-s számla.
    Külföldi címre szóló megrendelés esetén a szállítási díjakról a Szolgáltatónak küldött e-mail-ben lehet érdeklődni.
  2. Személyes átvétel és fizetés:
    Lehetőség van személyes átvételre is a 6400. Kiskunhalas, Kossuth Lajos u. 17. szám alatti üzletünkben.

 

VI. Számla - adóbizonylat

Számlát a szállítmány közé rakjuk.

Számlát kérésre e-mail-ben PDF-ben is elküldjük.

 

VII. Garancia, jótállás, szavatosság

A webáruházunkban forgalmazott termékekre garancia vonatkozik (gyártási hibából, vásárláskor meglévő hibák). Garanciával kapcsolatos igények ügyintézésekben a  - 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet - mindenkori erre vonatkozó jogszabály szerint járunk el. A vevőnek jogában áll reklamálni, ha hibás a termék. Ilyen esetben haladéktalanul jelezze kifogását webáruházunk felé e-mail-ben vagy telefonon, elérhetési adatainkat a KAPCSOLATFELVÉTEL menüpontban tekintheti meg. Garanciális jog érvényesítéséhez a vásárolt árut a vevőnek vissza kell juttatnia az eladóhoz. A reklamációt a bejelentést és a visszajuttatást követő 15 (tizenöt) munkanapon belül kivizsgáljuk. Hat hónap eltelte után a fogyasztónak kell bizonyítania azt, hogy a hiba már a vásárlás pillanatában is benne volt a termékben. 

A fenti jogok csak hibás teljesítésnél gyakorolhatóak, a fogyasztó által okozott hibánál nem!

A vásárolt termék elveszíti a szavatosságát:

  • nem rendeltetésszerű használat,
  • szakszerűtlen ápolás, tisztítás,
  •  rongálás,
  • szavatossági idő alatt nem a gyártó/ kereskedő által történő javítás 

A kapcsolatos jogszabályokat itt olvashatja el:

19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet

 főbb szabályai:

A vállalkozás a szerződésben a rendelet rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára nem térhet el.  A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb 15 ( tizenöt) napon belül elvégezze. A vásárló  kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával, vagy akár csak nyugtával). 

A vállalkozás a vásárló  bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről köteles jegyzőkönyvet felvenni. Jegyzőkönyv minta

A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani.

Ha a vállalkozás a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót.

A vállalkozás a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.

 

VIII. Elállás joga

A megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 (tizennégy)  munkanapon belül a vevőnek joga van elállni vásárlási szándékától. Ebben az esetben a Top – Ár Kft. köteles a termékért kifizetett vételárat visszatéríteni a vásárlónak, legkésőbb az elállást, illetve a termék visszaszolgáltatását követő 14 (tizennégy) napon belül a szállítási költséggel együtt. A termék visszajuttatásának költsége a vevőt terheli. 

Jelen dokumentumban nem szabályozott kérdésekkel kapcsolatban lásd: Több oldalon láttam ilyen részt, nem tudom, mit szükséges még feltüntetni a jogszabályból.Belinkelnek egy oldalt: https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=A1400045.KOR 

Elállási jog gyakorlásának menete:

Elállási/Felmondási jog

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést. Az elállási/felmondási határidő az attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: Top – Ár Kft. 6400 Kiskunhalas, Jókai u. 57.vagy az ertekesites@top-ar.hu email címre.Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is. letöltöttem egy ilyen dokumentumot

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát. Az elállás joghatásai:

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, az Öntől beérkezett minden kifizetést haladéktalanul, de legkésőbb az Ön e szerződéstől való elállásra vonatkozó döntéséről szóló értesítésének kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítünk, kivéve a szállítási költséget  A visszatérítés során ugyanazt a kifizetési módot alkalmazzuk, mint amelyet Ön az eredeti ügylet során alkalmazott, kivéve, ha Ön más kifizetési módhoz kifejezetten beleegyezését adja; mindenesetre ezen visszatérítés következményeképpen Önt semmilyen díj nem terheli.

Postai levél útján történő elállásnál a levél postára adásának dátumát vesszük figyelme a 14 munkanap beszámításakor. A levelet lehetőleg ajánlott levélként adja fel, hogy egyértelműen bizonyítható legyen a feladás dátuma.

A megrendelt terméket juttassa vissza cégünk címére. A visszaküldéssel felmerülő postai költségek a vásárlót terhelik. A terméket ne utánvéttel küldje vissza! Az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni, annak visszajuttatásának költsége is vevőt terheli!

A nem rendeltetésszerűen használt termékre a garancia nem vonatkozik. Illetve a nem rendeltetésszerű használatból eredő károk megfizetése is vásárlót terheli. 


PANASZKEZELÉS RENDJE

Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti telefonon, e-mail címen, vagy levél útján is közölheti. 

Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak. 

Az írásbeli panaszt a Szolgáltatást 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig megőrzi a Szolgáltató, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja. 

Tájékozatjuk, hogy a panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, az alábbiak szerint: 

A Fogyasztó panasszal fordulhat a fogyasztóvédelmi hatósághoz: A fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet szerint közigazgatási hatósági ügyekben elsőfokon a járási hivatal, illetve a megyeszékhely szerinti járási hivatal, másodfokon országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. A járási hivatalok elérhetőségei: http://jarasinfo.gov.hu

A Fogyasztó panasza esetén lehetősége van békéltető testülethez fordulni, melyek elérhetőségét itt találja a következő oldalon találja: https://www.munkavedelemplusz.hu/sites/default/files/page/files/bekelteto_testuletek_listaja.pdf


IX. A termék visszaküldése

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.


X. Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás

A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül/ nem minősül annak. A megkötött szerződést iktatják/nem iktatják, utólag hozzáférhető lesz/nem lesz hozzáférhető.


XI. Tulajdonjogi kikötés

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!


XII. Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.

Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Kapcsolat" menüpont alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására.


XIII. Adatkezelés

  1. Általános tudnivalók Az www.halasijatekajandekbolt.hu webáruház (üzemeltetője: Top – Ár Kft. - továbbiakban Üzemeltető - tiszteletben tartja az oldalt felkereső személyek - továbbiakban Felhasználó - személyes adatokhoz fűződő jogait. Jelen nyilatkozat információt nyújt, hogy Üzemeltető milyen adatokat tart nyilván, miként használja fel, továbbá az adattovábbításról és a Felhasználó által kért adatmódosítás és adattörlés lehetőségéről ad tájékoztatást. Az adatfelvétel, felhasználás és továbbítás a jogszabályi rendelkezéseknek megfelelően történik. A www.halasijatekajandekbolt.hu oldal látogatásának és használatának feltétele, hogy a látogató előzetesen elolvassa és elfogadja jelen Adatvédelmi Nyilatkozat teljes tartalmát.
  2. Adatok felvétele, felhasználása és továbbítása a., Adatfelvétel és felhasználás A személyes adatok megadása minden esetben önkéntes, az adatkezelés jogalapja a Felhasználó hozzájárulása, amelyet adatai megadásakor ad meg. Az adatok kezelője a Top – Ár Kft. vállalkozás Regisztrációkor és megrendeléskor megadandó személyes adatok:
    • Név
    • Számlázási és szállítási cím
    • Telefonszám
    • E-mail cím
    • Cég esetében: - cégnév és adószám
    Félbehagyott regisztráció vagy az adatok megadása esetén az oldal elhagyásával személyes adatot nem tárol el rendszerünk.
    A webáruház böngészése során technikai információk kerülnek rögzítésre (például log fájlok formájában, melyek tartalmazzák a felhasználó ip címét, az időpontot, a meglátogatott oldal URL-jét), mely személyes azonosításra nem használható, de statisztikai célokat szolgál. A rendszer adatokat tárol a felhasználó számítógépén is úgynevezett sütik formájában (cookie). A sütik a felhasználó személyének azonosítására nem alkalmasak, és a munkamenet idején élnek.
    A webáruház rendszer használatához a böngészőjében a cookie-k használatát engedélyezni szükséges, enélkül bizonyos funkciók működésképtelenek.
    b., Adattovábbítás Az oldal használata során rendelkezésünkre bocsátott személyes és név nélküli adatait bizalmasan kezeljük, biztonságosan tároljuk, a Felhasználó hozzájárulását meghaladó módon nem használjuk fel és nem továbbítjuk harmadik fél részére.
    Kivételt képez ez alól a megrendelés teljesítéséhez szükséges adatok futárszolgálatnak történő továbbítása. Ezen adatok a következők:
    • Név
    • Szállítási cím
    • Telefonszám
  3. Adattárolás, adatmódosítás és törlése
    Az Adatvédelmi törvény értelmében Felhasználónak jogában áll rögzített adatairól tájékoztatást kapni.
    Jogában áll adatainak törlését, helyesbítését kérni, ezt bármikor írásban megteheti.
    Adatait a megadástól számított 5 évig őrizzük meg, amennyiben erről másképp nem rendelkezik.
    A megrendelt termékről számla készül, melynek tárolása a hatályos jogszabályokban előírt módon és ideig tárolásra kerül.
    Felhasználó által megadott adatok valótlansága, hiányossága vagy pontatlansága illetve a jelen Nyilatkozatban foglalt feltételek vagy a vonatkozó jogszabályok megsértése esetén nem áll módunkban felelősséget vállalni!
    A rendszert érő bármilyen támadásból, jogosulatlan behatolásból származó adatbázis sérülésért, adatlopásért vagy egyéb kárért felelősséget nem áll módunkban vállalni.
  4. 4. Tájékoztatás
    Az Adatvédelmi Nyilatkozatban foglalt rendelkezésekre a magyar jog előírásai az irányadóak. Amennyiben vita esetén a felek békésen, peren kívül megegyezni nem tudnak, a jogviták eldöntése a hatáskörrel és illetékességgel rendelkező magyar bíróságok előtt történik.
    Az Üzemeltető jelen Nyilatkozatban foglalt rendelkezéseket - a vonatkozó jogszabályok keretein belül - bármikor módosíthatja, mely módosításokat a Felhasználó az oldal megnyitásával tudomásul veszi és magára nézve kötelezőnek ismeri el.


XIV. Jogviták rendezése

Kötelezettséget vállalunk az alternatív vitarendezési fórum igénybevételére a fogyasztói jogvitáik rendezéséhez. Az Európai Bizottság által fejlesztett és üzemeltetett online vitarendezési platformot a linkre kattintva érheti el:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

Az online vitarendezési platform használata regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, majd bejelentkezés után a fogyasztó benyújthatja panaszát a honlapon keresztül, ha nem sikerült közvetlenül rendeznie a jogvitáját a vállalkozással.

A panasz benyújtását követően az online vitarendezési platform azonnal továbbítja azt az ellenérdekű félnek. Ezt követően az érintetteknek meg kell egyezniük egy alternatív vitarendezési fórumról, amely végső soron el fog járni a közöttük fennálló ügyben. Azokról a fórumokról, amelyek eljárhatnak az esetükben, a platform tájékoztatja a feleket. Amint megszületik a megállapodás a vitarendezési fórumról, az online platform oda továbbítja a panaszt.

Ha a feleknek nem sikerül 30 napon belül megegyezniük, vagy ha a platform sem tud a benyújtott adatok alapján olyan alternatív vitarendezési fórumot azonosítani, amelynek hatásköre van eljárni, a panasz további feldolgozására nem kerül sor.


Kiskunhalas, 2020.szeptember 25.